გავეცანით პორტფოლიოს შეფასების რუბრიკას და დიფერენცირებული სწავლების მეთოდიკაში გავრცელებულ ოთხ დონეს.
ვიმსჯელეთ სწავლის სხვადასხვა სტილის შესახებ(ვიზუალური,აუდიო,კინესთეტიკური, მარჯვენა და მარცხენა ჰემოსფეროების დომინირება და მრავალმხრივი ინტელექტი)
ვიმუშავეთ ჯგუფებში ერთად.
გავაანალიზე,რომ განსაკუთრებული საჭიროების მქონე მოსწავლეები,არამშობლიურ ენაზე მოსაუბრე და განსაკუთრებული ნიჭის მოსწავლეები განსხვავებულ მიდგომებს საჭიროებენ.
განვიხილეთ მრავალმხრივი განვითარების თეორია,ვიგოტსკის სტრატეგიები აზროვნების საფეხურეობრივი განვითარებისათვის.
ვიმსჯელეთ სწავლის სხვადასხვა სტილის შესახებ(ვიზუალური,აუდიო,კინესთეტიკური, მარჯვენა და მარცხენა ჰემოსფეროების დომინირება და მრავალმხრივი ინტელექტი)
ვიმუშავეთ ჯგუფებში ერთად.
გავაანალიზე,რომ განსაკუთრებული საჭიროების მქონე მოსწავლეები,არამშობლიურ ენაზე მოსაუბრე და განსაკუთრებული ნიჭის მოსწავლეები განსხვავებულ მიდგომებს საჭიროებენ.
განვიხილეთ მრავალმხრივი განვითარების თეორია,ვიგოტსკის სტრატეგიები აზროვნების საფეხურეობრივი განვითარებისათვის.
No comments:
Post a Comment